close



 Meredith:“Okay, here it is, your choice... it's simple, her or me,
and I'm sure she is really great.
But Derek, I love you, in a really, really big pretend to
like your taste in music,
let you eat the last piece of cheesecake,
hold a radio over my head outside your window,
unfortunate way that makes me hate you, love you.
So pick me, choose me, love me.”
I’ll be at Joe’s tonight,
so if you do decide to sign the papers… meet me there.


 

實習醫生第二季
我看到這時 我記得我莫名其妙哭了 跟著Meredith起浮著
當她在joe的酒吧裡 等不到derek時 害的我都難過了起來
這齣影集 我買了兩季....很好看!

而這段 就在看一次後 深深的刻在我腦海裡
下面那段話 也會讓我莫名其妙的 就會想起來
So pick me, choose me, love me.......為何會特別有感覺?
沒辦法 以前遇過兩回三角習題過啊! 當自已是被選擇的那位時 真的很快樂

(不過搶人男友 最後還是被別人搶走 樂沒半年 就被人搶走了)

而讓我這輩子愛最深的人 當初 也讓我面臨過被選擇的痛苦
他的選擇更妙 決定兩個都要 大小老婆 @@ 可當小的那個我 最後還是退出了


之後就過著跟Meredith一樣失魂落魄的日子一段時間....


是男人錯嗎?
是!
但有時候..女人自己也傻
怪不了誰!


arrow
arrow
    全站熱搜

    羅琳娜夫人 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()